holaaa
+4
nagika
elfiera
gumer13
Oriohol
8 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
holaaa
tius!!
que com que he reobert fitxa amb poblat nou no tinc ali...i soc com un gosset abandonat
el meu poblat es diu venjanCAT! i jo em dic onxu
gracies!!
que com que he reobert fitxa amb poblat nou no tinc ali...i soc com un gosset abandonat
el meu poblat es diu venjanCAT! i jo em dic onxu
gracies!!
Invitat- Invitat
Re: holaaa
xddd vaaa que algú el convidi!
per cert, espero recordar-me del canvi de nom si mai comprovo qui és al fòrum i qui no.. xd
per cert, espero recordar-me del canvi de nom si mai comprovo qui és al fòrum i qui no.. xd
xDDD!!! Bueno, tu creix, i si necessites material o TROPES PER ESTAMPAR ( ) AVISA
gumer13- Cotorra
- Nombre de missatges : 130
Us recordo que aquest apartat es públic, no poseu coses importants xk ho pot veure tothom!
elfiera- Déu del llenguatge
- Nombre de missatges : 611
Aquesta sera la primera acció que faré sent el nou conseller de .cat. Rebenvingut a la ali xD
Editat: Algú em pot dir si existeix rebenvingut???
Editat 2: Faig fora la teva primera conta???
Editat: Algú em pot dir si existeix rebenvingut???
Editat 2: Faig fora la teva primera conta???
Invitat- Invitat
xD no ho sé, però jo també dic rebenvingut.
De totes maneres, com dic jo sempre: Per una incorrecció que no ve del castellà, benvinguda sigui home!!!
De totes maneres, com dic jo sempre: Per una incorrecció que no ve del castellà, benvinguda sigui home!!!
holaaa
escolteu nanus que no em deixa entrar al forum.... algu em pot donar dalta?
merciiii
REBENSALUDATS!!!!!!!!!
merciiii
REBENSALUDATS!!!!!!!!!
onxu- Invitat
ja esà! he aconseguit canviar el nom de perfil i com que no tinc el poble lligat al lloc vell numes cal posar onxu al travian i em trovaru al meu nou poblat (s'ha de buscar molt bé perque soc mol patit!)
merci nanus!!!
per cert, si no es demanar massa em podrieu passar algo de materies x anar creixent rapid? poques perque nomes tinc capacitat per 1200 de cada
apunteuvusu i despres us u tornare
moltes moltes gracies
merci nanus!!!
per cert, si no es demanar massa em podrieu passar algo de materies x anar creixent rapid? poques perque nomes tinc capacitat per 1200 de cada
apunteuvusu i despres us u tornare
moltes moltes gracies
Invitat- Invitat
No ens has d tornar res xk tu ara has de créixer...
Amplia mes el magatzem.
A la tarda T'envio coses jo, ara no puc que estic a classe.
Amplia mes el magatzem.
A la tarda T'envio coses jo, ara no puc que estic a classe.
elfiera- Déu del llenguatge
- Nombre de missatges : 611
ets l'amo onxu! poca gent s'ha esforçat tant (i sí, ja sé que no t'has esforçat gaire xd) per simplificar-me la feina!
I ara si us sembla passem a dins a xerrar, eh?
I ara si us sembla passem a dins a xerrar, eh?
hola familia! jo tambe soc un novell xd. tinc aprox 100 puntets pero em resulta progressar pq tinc un "personatge" q saburreix bastant i mtaca 3-4 vegades al dia sense q semporti res de recursos.. molt trist (tampoc puc feri res pq el seu exercit resulta mol mes superior al meu,logicament xd)
dncs aaixo, soc lusuari adricat007 de la caantera, ja estic registrar pero espero confirmacio dels permissos.
saaaaludacions!
dncs aaixo, soc lusuari adricat007 de la caantera, ja estic registrar pero espero confirmacio dels permissos.
saaaaludacions!
adricat0- Invitat
nono, soc AdriCat007, en principi em vaig registrar be..xd (estic a la cantera)
adricat0- Invitat
Ok, doncs adricat, tu ja estàs acceptat, passa cap dins! xd
I Silan, qui és el fakenil? L'he posat al buscador del joc i no hi és, almenys amb aquest nom.
I Silan, qui és el fakenil? L'he posat al buscador del joc i no hi és, almenys amb aquest nom.
No us heu fixat mai que el nostre administrador és molt galant i ben plantat i bona persona? Avui quan m'he llevat és el primer que he pensat...
nagika- Descosit
- Nombre de missatges : 215
ara abuses del teu poder en una pobra xica indefensa que nomes a donat la seva humil opinio...
cates en marxa no et preocupis
cates en marxa no et preocupis
nagika- Descosit
- Nombre de missatges : 215
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum